Понедельник, 02.12.2024, 04:09
MqM мої карти до гри Counter Strike і HL
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Як правильно фоткати текстури...і як їх взагалі фоткати! - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: sunlit333  
Як правильно фоткати текстури...і як їх взагалі фоткати!
MqM_Дата: Воскресенье, 12.10.2008, 20:13 | Сообщение # 1
Admin & Mapper
Группа: Администраторы
Сообщений: 361
Репутация: 5
Статус: Offline
Як правильно фоткати текстури...і як їх взагалі фоткати!
1. Почнемо з того в яку погоду це найкраще робити і при якому освітленні.

На малюнку вище показано, що неварто фоткати в пасмурну погоду (коли в день досить темно), в туман (він робить страшні шуми на фотографіях), а також нерекомендується фоткати в сонячну погоду (утворюються на поверхнях тіні як заважають норм тайлити текстуру, щоб вона була без швів), саме краще фоткати у ясну погоду (де в основному падає біле світло).
2. Як фоткати самі текстури.

Текстури потрібно фоткати під кутом 90 градусів (між вами і текстурою має бути десь такий кут), тоді обробка текстур займає менше часу а також їхня якість краща, в ідеалі я рідко бачив фотки що були точно так сфоткані, можна фоткати із незначними відхиленнями, але якщо є можливість так фоткати при такому куті, то раджу нею скористатись.

На цьому покищо все. В наступний раз розгляну особливості фоткання транспорту.

туторчик by MqM (2008)


Креатив - моє життя

 
MqM_Дата: Вторник, 14.10.2008, 20:13 | Сообщение # 2
Admin & Mapper
Группа: Администраторы
Сообщений: 361
Репутация: 5
Статус: Offline
http://cs-mapping.com.ua/forum/showthread.php?p=345567#post345567 все таки я все правильно пишу )

Креатив - моє життя

 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024 Сделать бесплатный сайт с uCoz